úterý 17. července 2012

Rainbow



Tak v tomhle jsem celý večer mokla. Pláštěnka ze sekáče, kterou jsem si těsně před odjezdem ustřihla. A tropická čepice, aby mi nepršelo do očí. 





Věc, která se mi na Coloursech  nelíbila byly šutry, které byly fakt všudypřítomné. A hlavně nepříjemné. I v teniskách jste zakopávali a ke konci večera i kulhali. Hlavně doplazit se někde v podroušeném stavu v mizerném osvětlení byl zážitek. Doteď nechápu jak to zvládala slečna, kterou jsem zahlédla jak si vykračuje v 15 cm jehlách. Doslova Superhero:D:D



Jako každý rok mám štěstí, jako každý rok dostanu v den konání Colours of Ostrava lístky od kamarádů. Jako každý rok je afterpárty na umělé pláži Camel, kdy už drinky dávno nepočítáte. Jako každý rok si to maximálně užiju a spát se jde až když je slunce hezky vysoko, ptáci řvou a můj pes chce ráno vyvenčit.. 
No co... vezmu si černou masku na oči, špunty do uší, k posteli sklenici vody a spí se do oběda... 
 Byli jste někdy na Coloursech? 

Fotky z iphonu, omluvte mizernou kvalitu.


2 komentáře: